Návštěva kartářky



Jsem člověk, co nevěří na karty, koule, kyvadélka, numerologii, horoskopy a už vůbec nevěří vědmám. Věřím akorát v sama sebe a rozhodně ne v někoho, kdo mi poví, že pomocí nějakých věciček, které povětšinou mají za pár korun někde z internetu, mi řekne, co mě čeká a nemine.

Každopádně moje mamka na to věří dost, každých půl roku vyhledává nějaké takové stvoření, co ji řekne, jak všechno kolem ní bude a dopadne. Přesto, že ji snad nikdy nic nevyšlo, stále to vyhledává. Kdo ví proč?

Nedávno jsem ale měla možnost účastnit se jednoho výkladu. Mamky známá k nám přišla a nabídla mi, jestli nechci vyložit karty, když teď stojím před velkou změnou celého života. (Nástup na vysokou, stěhování, nová práce...)

Bylo to zadarmo, tak jsem si řekla, že proč ne, alespoň zažiju něco nového.

Sedly jsme si k sobě, zamíchala jsem karty, rozdělila je na 3 kupičky a výklad začal. Vzhledem k tomu, že to byla známá a nikdo neřešil, jestli poté nějaký výklad bude, věděla určité věci z našeho života. Proto dost opakovala, že vidí novou cestu, život, místo, změny v životě. Věděla, že nikoho nemám, proto s první kartou, kde se objevil muž, mi předurčila, že si do 4 měsíců najdu muže na celý život! Při první kartě, která značila peníze, mě ubezpečila, že si najdu práci a budu zvládat platit byt, jídlo a všechno okolo, že rozhodně nebudu strádat. Při jakých dalších kartách mi říkala, že budu šťastná, spokojená, dostuduju, poté si vezmu toho pravého, budeme mít miminko a všechno bude strašně růžové a super, netuším, protože mi v hlavě akorát blikala kontrolka "to je ale bullshit".

Nečeká mě nic špatného, žádná nemoc, naprosto dokonalý život. Prostě  mi jen řekla to... co říká úplně všem, aby byli spokojení. Pomáhá lidem maximálně v tom, že podvědomě si myslí, že všechno bude dobrý a nemyslí tak na negativní věci. (Negativní myšlenky přitahují negativní věci, pozitivní myšlenky naopak pozitivní věci, proto přemýšlejme nad tím, jak přemýšlíme a na co myslíme!)

Nedalo mi to a schválně jsem dala do googlu - Jak se stát kartářkou?

První, co na mě vybaflo, byl článek, který se jmenoval 'Jak se stát vědmou?' a první věta, kterou jsem přečetla, byla velmi zajímavá... ,,Vědma, kartářka a numeroložka Ludmila Kartousková nám poradila, jak se žena může stát vědmou. Ženy jsou čarodějky. Máme na to, abychom kouzlily, očarovaly muže a většina z nás dokáže i věštit."

Teď zabraňte tomu, aby většina z těch žen nevzala k srdci, že můžou být čarodějky a nezačaly svůj byznys právě na tomhle. Lidi prostě vydělávají na tom, že jsou jiní lidé důvěřivý a, s prominutím, hloupí. Tak to nepodporujte.

Copak je možný, aby lidi znali svůj osud, svoji budoucnost? Zamyslete se nad tím, jaký by byl život a co by se všechno stalo, kdyby každý znal budoucnost... to je ale na další vyprávění.

Chodíte ke kartářce? Věříte tomu? 

Článek ZDE

Latest
Previous
Next Post »
4 Komentar
avatar

Čo sa tohto týka tak máš naozaj dobrý prístup, som na tom rovnako, podobným veciam vôbec neverím a ako píšeš, tieto "kartárky" pravdepodobne každému vykladajú to isté alebo len také tie všeobecne známe veci. Mimochodom, na tvoj blog som natrafila asi na začiatku tohto týždňa a neskutočne som si ho obľúbila, mám prečítané všetky tvoje články a chcela som sa ťa opýtať, či ti neprekáža, že som si ťa pridala do zoznamu obľúbencov :)

Balas
avatar

Ano, řeknou přesně to, co člověk chce slyšet a pak odchází s dobrým pocitem.
Děkuji za milý komentář, opravdu to potěší a jsem ráda, že se ti mé články líbí!

Balas
avatar

já se jako přiznám, že na takovýhle věci věřím taky :DDDDDDDD
ale jako ty kartářky zrovna.. zašla bych si tam, ze zvědavosti, co by mi řekla, ale asi bych se na to tolik zase neupínala, protože tohle zrovna jako byznys no, ti řekne co chceš slyšet :/ :D

Balas
avatar

Naprosto souhlasím, je to hloupost, které věří většinou lidé, kteří ve skutečnosti potřebují jen něco slyšet a mít na chvíli nějaký pocit jistoty.
Na druhou stranu znám případy, kdy někteří dokážou zjistit a vidět věci, kteří ostatní ne, ale je jich zatraceně málo a i kdybych měla možnost toho nějak využít, neudělala bych to, protože je to podle mě trochu takové hraní si s ohněm.
Lepší je soustředit veškerou sílu do svých myšlenek, protože stejně jako ty zastávám názor, že myšlenky ovlivňují to, co si "přitahujeme".
Tyhle rádoby "vědmy" samy často těmto principům zřejmě ani nerozumějí...

Balas