7 nejkrásnějších filmů o lásce

 A já... člověk milující romantické filmy, kde se může moje dušička emocionálně zničit a vybrečet se, jak je svět zlej a ještě jsem nepotkala nikoho tak úžasného, jako je John, Alex, Ellis, Will, Luke, Jamie nebo Charlie, nebo si prostě tak povzdechnu nad tím, jak to stejně takhle nikdy není a je to vlastně všechno jen jedno velké klišé.


Jako první tu máme - Dopisy pro Julii

O zdánlivě šťastném páru, který je vlastně raději od sebe než spolu. 

Julie se vydá se svým snoubencem do Verony na předčasné líbánky. Bohužel má každý jiné plány a zájmy, tak se Sophie vydá k Juliinému balkónu, kde narazí na spoustu zoufalých žen, které zastrkují uplakané dopisy do zdi. Později zjistí, že existuje spolek takzvaných Juliiných sekretářek, které dopisy sbírají a odepisují nešťastným ženám.
Sophie o tom chce vědět víc, tak s ženami stráví jeden den. Při sbírání dopisů nalezne jeden zapomenutý pod kamenem a rozhodně se odepsat na něj, i když je starý 50 let. Clair, autorka dopisu, se se svým vnukem Charliem vydají do Verony hledat její starou lásku.
Jak to dopadne s Clair a jak to bude vypadat se Sophií a jejím snoubencem? Proběhne ve filmu o Julii i její slavná balkónová scénka?

Film jsem viděla minimálně 10x a stále ho zbožňuji víc a víc!




Druhý film je - Než jsme tě poznala

Láska nemá meze, nehledá jen zdravé, vždy 100 % dokonalé a milé lidi, je tu pro všechny, kdykoli.

Myslím, že tenhle film zná téměř každý, ale já jsem ho viděla teprve nedávno a naprosto jsem se do něho zamilovala. Přestože u něj bulím, jako želva.

Luisa přijde o práci a naskytne se jí nabídka ošetřovatelky kvadruplegika Willa. Postupně si k sobě nacházejí cestu, přestože to z počátku není tak jednoduché. Co všechno prožívají a jak nakonec dopadne láska aktivní mladé slečny, která pořádně nic nezažila a téměř úplně ochrnutého Willa?



Třetí film je - S láskou, Rosie

Nikdy nezapomeňte, že i jedna noc může změnit celý váš život a koukejte kolem sebe, všímejte si lidí a nebojte se vyjádřit to, co cítíte.

Nejlepší kamarádi na střední - Rosie a Alex, mají skvělý vztah, i když oba cítí něco víc, ale přímo to neřeknou. Mají naplánovanou společnou budoucnost, jenže Rosie otěhotní s jedním tupcem ze školy a všechny plány padnou. Ona, mladá maminka, se potlouká životem a snaží uživit sebe a svou dceru, zatím co Alex je úspěšný a šťastný muž, který má manželku a dítě na cestě. Jenže jak už osud chtěl, oba se setkají a snaží si všechno říct, je už ale pozdě. Další aféry, problémy a vstupy do životů každého z nich, které jim nedovolují být spolu. Jak to nakonec dopadne, sejdou se znovu a naposled?

(Pokud někdo četl knihu, není natolik dobrá, jako je film. Zdá se sice, že kniha je lepší než film, tohle je výjimka potvrzující pravidlo.)



Čtvrtý film je - Milý Johne

O nabité energií a sluníčkové slečně a vojákovi z povolání, který už toho má spoustu za sebou, o tom, jak láska musí vydržet tisíce kilometrů a ne jeden problém.

Tohle je film, který možná tak zbožňuju z důvodu, že tam hraje Channing Tatum a Amanda Seyfried a ani ne proto, že bych si myslela, jak převratný a úžasný film je.

Na pláži se díky náhodě potká John, užívající si dovolené z své náročné práce vojáka, a Savanna, která je na prázdninách. Postupem času se poznávají, užívají si a zjišťují, že mezi nimi je něco víc, něco hlubšího. Po dvou týdnech se ale Savanna musí vrátit do školy a John nastupuje na svou službu. Celou dobu si píšou a snaží se jejich vztah udržet. Když se konečně John vrátí, oznámí, že opět brzy bude muset pryč. Jejich láska musí podstoupit velkou zkoušku. Vydrží to? Nebo bude lepší, když si každý půjde po svém a budou si žít své životy před poznáním?


Pátý film je - Věčně mladá

Když zázrak dá a ona už nikdy nemůže zestárnout, jak to má taková s láskou?

Adaline prodělá nehodu, díky které se spustí cosi v jejím těle a ona nestárne. I po 80 letech je stále stejná třiceti letá žena. Je pro ni tudíž těžké si najít přátelé a lásku, když stejně nakonec zůstane sama. Po letech však pozná Ellise, do kterého se zamiluje a už si myslí, že by to mohlo nějak jít, jenže brzy pozná jeho otce, která Adaline miloval jako mladou dívku.
Jak se to vyřeší s otcem, Ellisem a jak bude vypadat život Adaline později?

Blake je moje oblíbená herečka a když jsem zjistila, že nehraje jen v Divoších (doporučuji) a Super drbně, film jsem si hned pustila. Zajímavý námět, příběh, byla jsem opravdu nadšená z výběru na slepo!



Šestý film je - Láska a jiné závislosti

O pochopení, pomoci a obrovské lásce, protože když dva chtějí, dokáží cokoli.

Jamie potká Maggie, která má, i přes svůj mladý věk, Parkinsonovu chorobu. S člověkem, který je tak mladý postižen nemocí, která prakticky nejde vyléčit, je těžké pořízení, ale jak se s tím vyrovnají oni? Jamie hledá všemožné východiska, doktory, kliniky a léky, aby se její nemoc zmírnila. Jenže stejně lidská psychika je křehká. Rozejdou se? Budou spolu? Happiend? Jak to všechno zvládnou?

A i kdyby nic, pro pány, tak krásná Anne Hathaway je tam nahá, pro dámy, Jake Gyllenhaal je ten nejvíc hot chlap na světě!



Poslední film tu máme - Nejdelší jízda

O kompromisech a věcech, které byste do člověka nikdy neřekli a to je ta velká škoda!

Jednou jsme takhle hledala film, který bych si pustila a vyskočilo na mě tohle - zaujal m hlavně úvodní obrázek, protože, co si budeme dámy povídat, s krásným hercem se nám přece na film kouká líp. Nevěděla jsem o co ve filmu jde, ale byla jsem příjemně překvapená.

Luke je jezdec rodea, který se potká se studentkou na univerzitě, která studuje a miluje umění, tudíž dva velké protiklady, sejdou se a zjistí, že jim je spolu fajn, jenže Sophie se brzy stěhuje a jejich vztah nevypadá nadějně. Cestou ze schůzky najdou bourané auto, kde je zraněný starý pán. Přivolají pomoc a odvezou do nemocnice. Sophie zůstává u něj a on ji postupně vypravuje svůj životní příběh s jeho pravou láskou. Všechny jejich strasti a slasti. Do toho se prolíná ne úplně jednoduchý vztah Luka a Sophie, který si musí projít velkými zkouškami. Každý je z jiného kraje a Luk má dost nebezpečné povolání.
Jaký bude příběh lásky starého pána a jak dopadne mladá dvojice a jejich tvrdě vydřený vztah? 

Jaký film byste mi doporučili vy? 

Ještě bych, jako ještě nedávno pubertální, stále náctiletá a někdy opravdu nedospělá, doporučila, mezi filmy, které taky šíleně miluju, třeba Twilight (jo, protože i když mi je 20 a mamce jednou tolik, stejně se stále hádáme, jestli je lepší Edward nebo Jackob) nebo například LOL. 
Previous
Next Post »
26 Komentar
avatar

Ahoj, většinu filmů jsem viděla a musím říct, že maximálně s tebou souhlasím! :) Já mám ráda klasiku Hvězdy nám nepřály, Now is good, Už teď mi chybíš,Papírová města, Humr, Teorie všeho. Pokud jsi neviděla některý z nich, doporučuji! :)
Mimochodem pěkný článek. :)
@Deardie11

Balas
avatar

Tak teď jsi mě překvapila. Miluju všechny filmy, akorát Láska a jiné závislosti mi nepřišel až tak úžasný a Nejdelší jízdu ne že bych milovala, ale je to hezký film, to určitě. :)

Balas
avatar

Hvězdy si raději přečtu, to samé papírová města - tohle filmové zpracování se mi extra nelíbí, now is good je kásný, teorie všeho tak, už teď mi chybíš neznám, ale kouknu se a to samé humr, díky :)

Balas
avatar

Proč překvapila?
Láska a jiné závislosti jsou asi hlavně kvůli Gyllenhaalovi, protože ho naprosto miluju. :D A nejdelší jízda je fajn, je proto na konci, protože tolik odvařená, na rozdíl třeba od než jsem tě poznal, jsem nebyla. :)

Balas
avatar

Já mám ještě ráda Láska nebeská nebo Na svatého valentýna. Jinak z tvého výběru miluji Než jsem tě poznala a S láskou, Rosie. Věčně mladá jsem také viděla a není špatný.

INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

Balas
avatar

Nevím, nečekala jsem, že ty budeš na takové filmy. :D

Balas
avatar

A třeba miluju stmívání, školu noci, upíří deníky, říši temnot a vampýrskou akademii a takový srandy :D (knížky i filmy :d)

Balas
avatar

Lásku nebeskou jsem nikdy neviděla a nějak mě to vůbec netáhne. To samé na svatého valentýna,, tenhle typ moc nemusím, přesto že tam hraje tolik skvělých herců.:)

Balas
avatar

Videla som len mily John z tychto filmov a ja by som urcite odporucila Pycha a predsudok, to je jednoducho laaaaaska :))
LIFE IN PICTURES BY LU

Balas
avatar

Pychu a predsudek jsem cetla a je to skvely! :)

Balas
avatar

Tyjo tak já znám kupodivu jen ten první a to mám zamilované filmy moc ráda. Teď se ale spíše dívám na španělské seriály, takže nevím, který bych ti doporučila, protože to do češtiny nepřekládají :o BEAUTYPUSINKA

Balas
avatar

Tak to asi nebude nic pro mě, ze španělštiny znám akorát Ahoj a dobrý den. :D

Balas
avatar

Mily John je ten najkrajší film. :) No zápisník jednej lásky je mojou srdcovkou. :)

Balas
avatar

O tom si říkám, jak ho chci vidět a nějak na to vždy zapomenu! Dnešní plán je jistý. :)

Balas
avatar

Prvni tri jsem nevidela, takze dekuju za inspiraci! Zaujal me predevsim ten prvni.
Age of Adaline je skvely film, ale nejsem si jista, zda se mi libi tolik kvuli filmu, nebo spis kvuli hlavnimu herci.. :D

Jako nejlepsi romatiku bych doporucila Pride and Prejudice, ale to si nejspis uz stejne videla.

CITC

Balas
avatar

U Age of Adaline to mám stejně :D Blake zbožňuju! :D

Neviděla, ale četla. Film mám ale na seznamu. :)

Balas
avatar

Z tvých zmíněných miluji Láska a jiné závislosti :) Viděla jsem taky Než jsem tě poznala, ale to mě moc nezaujalo. Dobré jsou také filmy Navždy spolu (Channing Tatum, Jennifer Garner), Co když je to pravda (Reese Witherspoon, Mark Ruffalo), Poslední píseň (Miley Cyrus, Liam Hemsworth), Na hraně lásky (Cillian Murphy, Keira Knightley) a Nezapomeň na mě (Robert Pattinson, Emilie de Ravin) :)

Balas
avatar

Jo, všechny, které jsi napsala, tak jsou skvělé! :)

Balas
avatar

"Než jsem tě poznala" je super! (Normálně u filmů nebrečím, ale u tohodle to moc nešlo..)
A za mě teda ještě určitě "500 dní se Summer" nebo třeba "Pýcha a předsudek" :-))

Balas
avatar

500 dní se Summer jsem tam původně měla, ale jsou lepší filmy. :)

Balas
avatar

První dva filmy znám a jsou peckové, ráda se k ním vracím. O zbytku filmů jsem buďto slyšela nebo je vůbec neznám, ale zkusím se na některý z nich podívat až budu mít čas. Miluji zamilované filmy :)
Inspiration by Linda

Balas
avatar

Rozhodně stojí za zhlédnutí. :)

Balas
avatar

S láskou Rosie, dopisy pro Julii, laska a ine zavislosti, to su take super filmy :) ešte si určite musím pozrieť predtým než som ťa spoznala a najdlhšia jazda :) tie musia byť tiež skvele. :)

Balas
avatar

S láskou Rosie a Milý Johne jsou naprosto krásné filmy. Pokud jsi neviděla Navždy spolu s Channingem tak myslím, že si zamiluješ i ten :)

MagicBeautyLife

Balas
avatar

S láskou Rosie je takový můj zaručený lék, když prostě nemám zrovna dobrý den. Milý Johne a Nejdelší jízda, Sparksoviny jako vyšitý, nicméně se odvážím říct, že u mě jsou na vyšší příčce než profláklý Zápisník jedné lásky. Věčně mladá je film, na který s mámou už nikdy nemůžeme koukat spolu, protože to prostě psychicky nedáváme. No a dojmy z Než jsem tě poznala (z knihy i z filmu) v sobě pořád nějak nedokážu urovnat tak, abych byla schopná vykřičet do světa, jak moc mi tenhle příběh přirostl k srdci.

Jako takovou klasiku bych určitě doporučila Hříšný tanec, z těch novějších potom stojí za to třeba Bezvadíkyještěprosím (to je celkově takový milý film), Bláznivá, zatracená láska nebo Tři metry nad nebem. :)

Balas
avatar

Nechápu, jak jsem mohla zapomenout to nejdůležitější - Comet. Naprostá pecka, ať už vizuálně nebo co se děje týče. :)

Balas